Care sunt beneficiile de a lucra cu o agenție imobiliară profesionistă? este o întrebare cât se poate de justificată pentru ambele tabere:
– cei ce doresc să vândă o proprietate (proprietarii) și
– cei ce doresc sa întermedieze vânzarea unei proprietăți (agențiile imobiliare)
Specialist personal.
Agentul imobiliar este reprezentantul dvs personal și trebuie să se oblige prin contract să vă reprezinte interesele cât mai bine de-a lungul întregului proces de evaluare, promovare și vânzare al proprietăţii.
Consultanţă profesionistă.
Agenţia imobiliară, trebuie să-și asume prin contract obligaţia de a vă pune la dispoziţie: muncă, timp, logistică, costuri de promovare a proprietății și, mai ales, experienţa și cunoștinţele acumulate de-a lungul timpului în domeniul tranzacţiilor imobiliare. Investițiile în logistică, în pregătirea unor specialiști, în canale de comunicare, în baze de date și în promovare ,sunt cartea de vizită a oricărei agenții imobiliare.
Obiectivitate.
Experienţa și poziţia unei agenții imobiliare îi permit acesteia să sublinieze toate argumentele pro și contra pentru toate deciziile importante pe care vânzătorul trebuie să le ia pe parcursul procesului de vânzare al imobilului. Agenția imobiliară poate comunica chiar și lucruri pe care un proprietar nu dorește să le audă (argumente contra). În calitate de specialist personal, consultantul imobiliar poate ajuta proprietarul în luarea unor decizii raţionale, (bazate pe informaţii) și nu a unor decizii pripite, bazate doar pe emoție.
Confort, siguranţă, fără riscuri.
În aceste zile, este aproape imposibil să vindeți o casă sau un apartament singur, fără a vă asuma anumite riscuri, fără a aloca timp important și bani. O agenție imobiliară profesionistă poate prelua toate aceste riscuri și cheltuieli.
Timpul este important.
Cine nu apelează la un specialist imobiliar, trebuie să se aștepte să piardă zeci de ore pentru a-și vinde proprietatea fără prea multe riscuri. Dacă se ia în calcul timpul ce merită alocat pentru familie, servici, pasiuni și alte îndatoriri… mai merită oare alocat atât de mult timp, procesului de vânzare al unei proprietăţii?
Promovarea proprietăţii.
Proprietatea trebuie promovată conform unui Plan de promovare conceput în baza unei analize atente. Acest plan de promovare trebuie urmarit și adaptat în funcție de răspunsul pieței. Să nu uităm că o agenție imobiliară poate face cunoscută o proprietate și clienților din bazele de date proprii precum și în altor agenții imobiliare colaboratoare.
Raportare.
O agenție imobiliară profesionistă pune la dispoziția clienților rapoarte privind:
– implementarea planului de promovare al proprietății
– întâlnirile cu potenţialii cumpătători și ce au spus legat de proprietatea prezentată
– ofertele de preţ făcute de către aceștia
– numele persoanelor cărora le-a propus proprietatea
– evoluția prețurilor proprietăților asemănătoare din zonă, etc
Pentru mai multe articole despre subiectul “Care sunt beneficiile de a lucra cu o agenție imobiliară profesionistă“ click aici.
Vizionați videoclipuri despre proprietăți pe canalul nostru de YouTube: https://www.youtube.com/channel/AcasaArad